מתנות לאורחים בחתונה בסגנון רומנטי

חתונה היא תחילתה של דרך משותפת, ואחד הסודות להצלחה היא האהבה.מתנות לאורחים בחתונה משלבות עיצובי לבבות ותמונות של לבבות המסמלים את האיחוד המבורך. כך לדוגמה נמצא את קופסאות הפח הדקורטיביות המעוצבות בצורת לב ומלאות בסוכריות או בשוקולד.

מתנות סימבוליות לאיחוד לבבות הן “מתנות היאנג והיין”, כלומר החיבור בין שני כוחות מנוגדים שיוצרים שלמות ואיזון יחד: שחור ולבן, זכר ונקבה. כך לדוגמה נמצא סט נרות המעוצבים כשני כלי שחמט: מלך ומלכה בעיצוב אלגנטי בצבעי שחור ולבן. המתנה מסמלת שני כוחות המאוגדים יחדיו ומשלימים זה את זו.

 

מתנות לאורחים בחתונה לאהבה ולאושר

מתנות נוספות, המשלבות לבבות אוהבים ומתאימות לאירוע רומנטי כחתונה, הן מחזיקי המפתחות בצורת הלב עליהם ניתן להוסיף הקדשה מבני הזוג, תאריך אירוע וכדומה. אך אם הם נחשבים מתנה שימושית אך שגרתית מדי, אפשר לשלב בחתונה מתנות לאורחים שנחשבות רומנטיות, מקוריות ומצחיקות כגון נרות דובים שזה עתה התחתנו ונוסעים לירח דבש. המתנה שימושית, מפנקת ומשעשעת.

 

מתנות אלגנטיות לאורחי החתונה

יוקרה ואקסקלוסיביות רומנטית יכולים למצוא ביטוי גם ברעיון מיוחד עבור מתנות לאורחים. קחו לדוגמה דלי מתכת קטן הגדוש בסוכריות ומעוטר בקישוט דקורטיבי המסמל את החתן והכלה. הדלי עטוף הטול מוסיף הוד וחגיגיות אקסקלוסיבית לשולחן הסועדים כאשר הוא מונח לצד כל צלחת הגשה אישית.

דוגמה נוספת להוספת חגיגיות רומנטית לכל שולחן אירוח של חגיגת החתונה הן קופסאות קטנות המעוצבות כבגדי חתן וכלה, זה בצד זה. כל קופסה מכילה שוקולד או סוכריות, והמארז השלם מוסיף טאצ’ רומנטי ייחודי לשולחן הסעודה בשל העיצוב האלגנטי (שחור, לבן וזהב: אלה הם הצבעים שבדרך כלל מלווים מארזים כגון אלה היוצרים אלגנטיות יפהפה).

אפשרות נוספת היא נרות החתן והכלה המעוצבים כדמויות קטנות בשחור ובלבן הניצבות זו לצד זו. ההשקעה בעיצוב הנר יוצרת ביגוד אלגנטי וחגיגי. המתנה מוסיפה חן אקסקלוסיבי לכל שולחן אירוח. עוד מאותו הסגנון הוא צמד חתן וכלה מעוצבים הניצבים על גבי שקית סוכריות עטופה בצלופן. אין ספק כי מוטיב החיבור בין שני החלקים, כאמור-יאנג ויין, חוזר על עצמו במיוחד בתחום של מזכרות לאירועים, אך הוא לובש צורה אחרת בעיצובו המשתנה בכל מתנה, והבחירה תלויה בסגנון ובטעם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

אין פריטים בעגלה

אין פריטים ברשימה