• imageמשלוח חינם לכל רחבי הארץ
  • imageשירות אדיב, מקצועי ומהיר

ישנם הבדלים בין מתנה לתינוק או לתינוקת?

לאחר ציפייה ארוכה ומתוחה של תשעה חודשים, הגיע הרגע: הלידה הוכתרה כהצלחה והגיעו אל החיים, חיים חדשים. לידה של תינוק היא אירוע מרגש, והרצון של כולם לקחת בו חלק בא לידי ביטוי בעת שמעניקים מתנות ליולדות. האמת היא, שלא משנה תמיד מידת הקירבה אל היולדת הטרייה, ונדמה שכל המכרים שלה – החל מהקולגה לעבודה ועד לאחותה הקרובה, כולם רוצים להעניק לה מתנה.

בעת שמעניקים מתנות ליולדות, ישנה מספר פרמטרים הנלקחים בחשבון, כשבראשם מין הילוד. לעתים, בעת שמדובר בתינוק מעניקים מתנות המתאימות לבנים, ובעת שמדובר על תינוקת, הרי שמוענקות מתנות ליולדות המתאימות לבנות. חשוב להבין, כי בסיס המתנה הוא אותו הבסיס, ומאחר ומדובר בסופו של דבר בתינוקות, הרי שהמתנות כמעט וזהות. מה בכל זאת עושה את ההבדל? למתנה מקורית ליולדת לחצו כאן!

 

המארזים – מכילים את אותם המוצרים:

 

אם אתם חוששים מהזמן הרב שעלול לקחת לכם לבחור מתנה לתינוק או מתנה לתינוקת, חשוב שתדעו שמארזי המתנה המיועדים לתינוקות – הבנים והבנות גם יחד, מכילים לרוב את אותם המוצרים. מה שעושה את השינוי הוא אביזרים קטנים נוספים שנותנים טאץ' ייחודי לכל אחד מהמינים. מה תוכלו למצוא במארזים? מוצצים, בקבוקים, בגדי גוף מפנקים, גרביים, כובעים, קישוטים לעגלה ואפילו מארזי שוקולדים לטובת פינוק ההורים הטריים.

 

מה שונה? הצבעים:

 

הדבר המהותי השונה במארזים המיועדים לבנים ולבנות הוא צבע המארזים. בעוד שהמארזים מכילים את אותם הפריטים לרוב, מה שמעניק את הזהות למארזים הוא הצבע בו הם נצבעים. המארזים של הבנים יגיעו לרוב בצבעי כחול, בעוד שהמארזים של הבנות מגיעים בצבע הורוד. כך, בעתם שאתם יוצאים לרכוש מתנות ליולדות, חשוב לברר את מין הילוד על מנת לדעת להתאים את המארז עם הצבע המתאים ביותר.

 

מה ניתן לצרף למארזים?

 

על מנת לשדרג את המארזים השונים ולהפוך אותם לכאלו המייחדים את הבנים או הבנות, תוכלו להוסיף אביזרים שונים אליהם. כך לדוגמא, בעת שמדובר על מארז עבור הבנות, תוכלו להוסיף אותיות בצבע ורוד עם שמה של התינוקת. את האותיות ניתן לשלב על הארונות בחדר, על דלת הכניסה לחדרה או על העגלה. מדובר על תוספת מקסימה למארז המשדרגת אותו פלאים. בעת שמדובר על בנים, תוכלו לשלב קישוטי מיטה שונים כמו סיכות בצבעי כחול, המעניקים נופח עיצובי נוסף למארז, או לצרף בובת דובי בצבע כחול לקישוט המיטה ולמשחק של התינוק.

 

ניתן להעניק מתנה גם ליולדת בעצמה:

 

אם החלטתם לפנק גם את היולדת בעצמה ולא רק את התינוק, הרי שתוכלו להעניק ממש מתנות ליולדות. מתנות שתוכלו להעניק לה יכולות להיות מארזים עם תכשירי פינוק מפנקים. אחרי תשעה חודשים של עבודה קשה, מוסכם על כולם שמגיע לה להתפנק! אל מארז התינוק תוכלו להוסיף גם מארז קטן עבורה וכך להעניק לה תשומת לב ייחודית ביום המיוחד. כל הסיבות לשלוח חבילה ליולדת נמצאות כאן!

הרשמו לניוזלטר שלנו

אין פריטים בעגלה

אין פריטים ברשימה

קטגוריות
0
image אהבתי
0
עגלה
נווט
התקשר
הודעה